Felis Ödülleri
Balparmak olarak 2022 yılında, 20 Mayıs Dünya Arı Günü’nde “Arılar Varsa Gelecek Var” sloganıyla arının ekosistem için önemi hakkında yediden yetmişe herkesin dikkatini çekerek hayata geçirdiği etkili farkındalık çalışmaları, PR bölümünde Influencer Aracılığıyla İletişim kategorisinde Felis Ödülü kazandırırken, WOM İletişimi kategorisinde ise Felis Başarı Ödülü getirdi. Balparmak, aynı projeyle Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümünde Hayvan Haklarını Koruyan kategorisinde de Felis Ödülü kazandı. “Arıların Sırrı” kampanyası kapsamında çekilen Baba-Kız ve Ayşe Teyze filmleri ise Film Felis bölümünde Gıda kategorisinde 2 Felis Başarı Ödülü’nün birden sahibi oldu. “Arıların Sırrı” ise Balparmak’a Tüketici Sağlığı Ürün / Hizmet İletişimi Bölümünde Gıda Takviyeleri kategorisinde 1 Felis Ödülü getirdi. Balparmak’a 360’ Entegre Marka Deneyimi Kampanyası, Ufuk Açan Dijital Fikirler, Holistik Dijital Kampanya, Görsel Tasarım ve Gıda kategorilerinde 5 Felis Başarı Ödülü, Web Sitesi ve Gıda kategorilerinde ise 2 Felis Ödülü kazandıran “Arı Alfabesi” projesi, besinlerin yerini söylemek, etraftaki tehlikeleri haber vermek, yeni bir yuvaya karar vermek için birbiriyle iletişim kuran arıların hareketlerinden ilham alarak hazırlandı.